Pierwsze urodziny netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Urodziny netPR.pl stały się okazją do podsumowania pierwszego roku działalności, który firma może zaliczyć do udanych – kilkudziesięciu klientów, ponad 20 partnerów medialnych i wiele zaprzyjaźnionych serwisów; nowe narzędzia internetowe z zakresu inteligentnego marketingu, które zostały udostępnione firmom działającym w Polsce.

Firma netPR.pl obchodzi swoje pierwsze urodziny w czerwcu, chociaż serwis http://www.netPR.pl był dostępny już 19 marca 2001 r. W tak trudnym okresie dla polskiej gospodarki i Internetu sukcesem jest to, że jesteśmy i rozwijamy się, korzystając z przychodów firmy jako głównego źródła finansowania - mówi Marek Woźniak, pomysłodawca i dyrektor netPR.pl. Budujemy swoje miejsce na rynku aktywnością, otwarciem na oczekiwania klientów i innowacyjnością.

W minionym roku netPR.pl wprowadziła na rynek technikę pozycjonowania witryn internetowych, oferując usługę monitoringu wyszukiwarek internetowych polskich i globalnych. Od czerwca ubiegłego roku, korzystając ze wsparcia polskich mediów, buduje pierwszy polski wire service, którego funkcją jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest twórcą systemu monitoringu polskich mediów, a także koncepcji dystrybucji i archiwizacji klipów online oraz offline. W kwietniu 2002 r. netPR.pl udostępnił aplikacje do zarządzania biurem prasowym w witrynie firmy w modelu dzierżawy aplikacji.

Nasza oferta przeznaczona jest dla każdej firmy, która chce traktować swoją witrynę jako aktywne i efektywne narzędzie w strategii komunikacji. Mimo, że oferta ta jest dostępna dla każdego, nawet najmniejszego przedsiębiorstwa, pierwszymi klientami netPR.pl zostały największe polskie i międzynarodowe firmy. Zaufały nam między innymi: Microsoft, SAP, Symantec, mbank, PTK Centertel, Pro Futuro oraz agencje PR, które początkowo odbierały naszą działalność jako konkurencyjną – mówi Karolina Kisiliczyk odpowiedzialna w netPR.pl za sprzedaż. - Powoli znajdujemy miejsce na rynku dla netPR.pl oraz usług i narzędzi, o których istnieniu przed rokiem prawie nikt w Polsce nie wiedział.

W maju br. netPR.pl włączył się w próbę integracji polskiej branży public relations. Był jednym z inicjatorów powstania serwisu http://www.internetPR.pl oraz autorem koncepcji serwisu.

Naszym atutem jest technologia. Tworzymy aplikacje w oparciu o standardy XML, które pozwoliły nam na pełne rozdzielenie warstwy logiki i prezentacji sytemu. To stwarza dobre warunki współpracy z zewnętrznymi agencjami interaktywnymi, które mogą w naszym imieniu zaoferować pełne wdrożenie biura prasowego w witrynie klienta w terminie 1-2 dni. – twierdzi Marek Ceremuga, jeden z informatyków budujących system netPR.pl.

------------------------------------------------------------------------------

netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi wspomagające działania public relations. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem serwisu media.netPR.pl który udostępnia biura prasowe, usługę dystrybucji komunikatów prasowych do mediów (pierwszy polski „wire service”). Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.