Migut Media i PDW partnerami projektu media.netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Projekt \"internetowe biuro prasowe\" rozwijane przez netPR.pl zyskał nowych partnerów medialnych. W pierwszych dniach października br. zawarto umowę współpracy z grupą medialną Migut Media S.A. oraz Polskim Domem Wydawniczym. Nowi partnerzy netPR.pl gwarantują wsparcie merytoryczne przy rozwoju serwisu \"internetowe biuro prasowe\", który jest dostępny pod adresem media.netPR.pl.

\"Ze względu na różnego rodzaju zapotrzebowanie na informacje, różny cykl wydawniczy oraz specyfikę wymagań mediów internetowych nawiązana współpraca spowoduje lepsze dostosowanie serwisu do wymagań mediów branżowych oraz prasy kobiecej\" – twierdzą twórcy netPR.pl. Wsparcie projektu przez redakcje i dziennikarzy Teleinfo, Marketing Serwis, Motor, eMarketing.pl oraz MotoKlub.com.pl zachęci firmy do korzystania z media.netPR.pl jako przyjaznego dla dziennikarzy i firm narzędzia dystrybucji komunikatów prasowych.

Udział w przedsięwzięciu redakcji i dziennikarzy magazynów Uroda i Pani oraz serwisu internetowego sekretykobiet.pl z pewnością zachęci również firmy spoza sektora technologii i finansów do skorzystania z usług pierwszego polskiego \"wire service\".

Internetowe biuro prasowe – media.netPR.pl jest serwisem internetowym, którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest wzorowane na amerykańskich \"wire services\", które są na świecie powszechnie wykorzystywane przez profesjonalistów zajmujących się public relations i dziennikarzy. Budowany z udziałem wielu mediów serwis jest skuteczną platformą wymiany informacji.

Partnerami projektu media.netPR.pl są już między innymi: Business Week, Wprost i Puls Biznesu.

***

netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego \"wire service\" którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami - media.netPR.pl. Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.