Ciężkie czasy – zagrożenie czy szansa dla branży PR – wideo informacja

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Drugi dzień Kongresu Public Relations w Rzeszowie odbywał się pod patronatem Fundacji internetPR.pl. Dyskutowano o często przerysowanym przez media obrazie okresu dekoniunktury, a także zastanawiano się, czy branża PR powinna go postrzegać w kategoriach szans czy zagrożeń. Wśród tematyki wystąpień nie zabrakło również komunikacji w Internecie.

Gościem tegorocznego dnia Fundacji internetpr.pl był Oliver Ueberholz – współzałożyciel Mixxt.net. Tematem jego wystąpienia była rosnąca rola społeczności internetowych we współczesnym marketingu. Ideę wykorzystania społeczności w biznesie popularyzuje konkurs na społeczność roku, którą mixxt.pl organizuje wspólnie z agencją Neuron PR.

Wypowiedź Olivera Ueberholza wraz z komentarzami i skrótem wydarzeń znajdą Państwo w załączonym materiale wideo.