netPR.pl i technologie wideo na VIII Kongresie PR – podsumowanie

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Zakończył się VIII Kongres Public Relations w Rzeszowie, którego partnerem tradycyjnie już była firma netPR.pl. W tym roku akcentowała swoją obecność technologiami wideo w komunikacji.

Kongres PR był okazją do pierwszego szerokiego zaprezentowania polskiej branży public relations rozwijanych przez firmę technologii przekazu wideo w Internecie. Podczas kongresu netPR.pl przygotowywał relacje filmowe, które były udostępniane innym mediom poprzez wykorzystanie oferowanych przez firmę technologii biur prasowych. Realizował też transmisje dwóch paneli: Przeglądu Filmów Korporacyjnych MEDIAL 2009 oraz debaty "Relacje inwestorskie szansą w okresie dekoniunktury". W przypadku transmisji dotyczącej relacji inwestorskich liczba uczestników debaty w Internecie przekroczyła liczbę osób zgromadzonych na sali.

Filmy z przebiegu kongresu oraz zapis debaty dotyczącej relacji inwestorskich dostępne są w biurze prasowym netPR.pl:

http://dlaprasy.netpr.pl/PressOffice/PressKit.14.po?category_id=2255

Na charakterystycznym stoisku wyposażonym w profesjonalny sprzęt wideo uczestnicy kongresu mieli możliwość szczegółowego, przedpremierowego zapoznania się z nową usługą, która ma spowodować, że witrynach wiodących polskich agencji PR i firm już wkrótce pojawią się wirtualne centra konferencyjne.

 

***

netPR.pl Sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Grupa BRE, Grupa Generali, Bank Pekao SA, Kredyt Bank, ING Bank, Grupa Euro RSCG, Grupa TP, Grupa Energa, Ericsson, Gazeta.pl, Wirtualna Polska oraz kilkadziesiąt innych firm i instytucji w Polsce. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych - http://media.netpr.pl (wire service) oraz technologii monitoringu mediów online.Zakończył się VIII Kongres Public Relations w Rzeszowie, którego partnerem tradycyjnie już była firma netPR.pl. W tym roku akcentowała swoją obecność technologiami wideo w komunikacji.