Sensors Public Relations dla Absolut Vodka z netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Sensors Public Relations wykorzystując rozwiązania technologiczne netPR.pl uruchomił biuro prasowe marki Absolut Vodka oraz nowy system prasowy agencji - http://media.sensors.pl. 

Istotą rozwiązania jest pełna integracja systemu prasowego agencji oraz witryny prasowej klienta - http://absolut.sensors.pl. Sekcja prasowa Absolut Vodka jest częścią serwisu prasowego agencji i korzysta z jej zaplecza komunikacyjnego ale równocześnie jest niezależną witryną zaprojektowaną zgodnie z globalnymi wytycznymi dotyczącymi wizualizacji marki Absolut.

Agencyjny centrum dla mediów zyskało nie tylko nową szatę graficzną, nawigację i funkcjonalność. Każdy klient otrzymuje teraz własną sekcję medialną w serwisie agencji, w której publikowane są informacje prasowe opatrzone logo korporacji czy produktu. Podobnie jak w przypadku Absolut Vodka sekcje prasowe klientów agencji mogą szybko przekształacić się w niezależnie systemy prasowe funkcjonujące pod własnymi domenami oraz w ramach witryn firmowych klientów.

Nasze systemy prasowe to coś więcej niż tylko strona internetowa dla prasy w witrynie firmy. Dzięki zastosowanej technologii są dostępne dla klientów bez konieczności ponoszenia nakładów inwestycyjnych i zbędnego ryzyka. Mogą być tworzone i oferowane nawet przez korzystające z naszej technologii agencje PR, które aby je wdrażać nie muszą dysponować zapleczem informatycznym. - powiedział Marek Woźniak, dyrektor netPR.pl.

Zastosowane rozwiązanie pozwala agencji Sensors PR, bez rozbudowy własnego potencjału IT uzupełnić swoją ofertę dla klientów o możliwość korzystania z zaawansowanej platformy internetowej obejmującej system zarządzania witryną prasową, aplikacje do zarządzania indywidualnymi kontaktami z dziennikarzami, system monitoringu mediów online oraz monitoringu widoczności witryny w internecie.

Sensors PR deklaruje dalszy rozwój produktów i usług związanych z public relations w Internecie, które - jak mówi Katarzyna Przewuska z Sensors PR są niezbędne dla komunikacji w dzisiejszych czasach.

Z systemów prasowych netPR.pl korzystają między innymi Agencja Headlines, BCA SA, Bank Pekao SA, mBank, PTK Centertel i Ericsson.

 

***

Sensors Public Relations powstała w listopadzie 2003 roku przy Grupie Euro RSCG. Firma specjalizuje się brand public relations i komunikacji korporacyjnej. Do grona klientów agencji należą V&S Absolut Spirits, Storck i GlaxoSmithKline.

***

netPR.pl dostarcza i rozwija profesjonalne narzędzia i usługi internetowe wspomagające działania public relations. Jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybuującego komunikaty prasowe - http://media.netPR.pl (wire service) oraz systemu monitoringu mediów online. Oferowane przez netPR.pl wirtualne biura prasowe, narzędzia online do indywidualnej komunikacji firmy z mediami oraz usługi web positioningu dają firmom gwarancję widoczności w sieci. netPR.pl jako jedyna firma w Polsce działa w ramach sieci partnerów NetBooster lidera w zakresie międzynarodowego pozycjonowania witryn.