Anna Buczyńska dyrektorem handlowym w netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Anna Buczyńska, od 2000 roku związana zawodowo z branżą Internetu i nowych technologii, powiększyła dynamicznie rozwijający się zespół netPR.pl. Będzie odpowiedzialna za sprzedaż i rozbudowę działu handlowego firmy.

Swoje doświadczenie zawodowe zdobywała pracując w internetowym serwisie pracy i kariery jobpilot.pl (obecnie monsterpolska.pl), gdzie w ciągu 7 lat zajmowała się sprzedażą usług internetowych, obsługą kluczowych klientów oraz komunikacją. W ostatnim okresie, jako Business Development Manager/ PR Manager, odpowiadała za rozwój biznesu i komunikację. Od 2007 roku zajmowała się rozwojem internetowego serwisu związanego z rynkiem pracy dla firmy BIGRAM S.A.

Korzystając przez wiele lat z oferowanych przez netPR.pl narzędzi i obserwując ich rozwój miałam okazję przekonać się, jak bardzo sprawdza się w biznesie model SaaS (Software as a Service) - mówi Anna Buczyńska. - W dzisiejszych czasach, aby być na bieżąco z nowymi technologiami, nie sposób jest projektować wszystkie aplikacje we własnym zakresie - bez względu na to, jakim budżetem się dysponuje. Oferowane i rozwijane przez netPR.pl oprogramowanie wspomagające komunikację, zamiast na długotrwałych i kosztownych wdrożeniach, pozwala przedsiębiorstwom skupiać się na czerpaniu korzyści z jego stosowania - dodaje.

Firma netPR.pl, jako jedna z nielicznych w Polsce, oferuje zgodne z najnowszymi trendami informatyzacji przedsiębiorstw oprogramowanie internetowe w modelu SaaS, umożliwiające skuteczną komunikację w trzech obszarach: systemów biur prasowych i dystrybucji informacji, serwisów relacji inwestorskich oraz systemów internetowych transmisji wideo.

W ostatnim czasie byliśmy skoncentrowani na rozwoju usług. Udało nam się zbudować bardzo dobry zespół, który udoskonala nasze dotychczasowe usługi i pracuje nad nowymi - mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl. - Zaproszenie do naszego zespołu Anny Buczyńskiej to kontynuacja strategii związanej z rozwojem naszej firmy - uzupełnia.

netPR.pl nie tylko jest na bieżąco za światowymi trendami, ale też sam je wyznacza. W 2001 roku jako pierwszy w Polsce promował koncepcję PR-u w Internecie. Od tego też roku wykorzystuje model biznesowy SaaS, który na świecie zaczął zyskiwać popularność dopiero kilka lat później. Dzisiaj lansuje wykorzystanie w komunikacji technologii wideo, oddając do dyspozycji firm systemy wideokonferencji.

Dostępność, łatwość implementacji, intuicyjność obsługi, niewymagająca od użytkownika znajomości zagadnień informatycznych, to podstawowe cechy oferowanych przez netPR.pl usług - mówi Anna Buczyńska. - To wszystko sprawia, że praca w takiej firmie i w takim zespole jest dla mnie dużym wyzwaniem i wierzę, że będzie źródłem satysfakcji zawodowej.

 

***

netPR.pl Sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich, technologii wideo w Internecie (hosting wideo, systemy wideokonferencji). Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Grupa BRE, Grupa Generali, Grupa Uniqa, Ergo Hestia SA, Bank Pekao SA, Kredyt Bank, ING Bank, Grupa Euro RSCG, Grupa TP, Grupa Energa, Ericsson, Gazeta.pl, Wirtualna Polska oraz kilkadziesiąt innych firm i instytucji w Polsce. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych - http://media.netpr.pl (wire service) oraz technologii monitoringu mediów online.