Media Komunikator - nowa usługa w ofercie netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

23 października 2002 r. netPR.pl wprowadził do swojej oferty aplikację Media Komunikator - nowe narzędzie Internet public relations przeznaczone do inteligentnego wykorzystania Internetu w komunikacji z mediami oraz z otoczeniem biznesowym firmy.

Media Komunikator jest wyspecjalizowanym programem ułatwiającym specjalistom PR przygotowanie korespondencji do mediów. Jego podstawowym atutem jest personalizacja i indywidualizacja tworzonych przesyłek, a także dostosowanie ich do zainteresowań i stylu pracy dziennikarzy. Media Komunikator daje dziennikarzom możliwość precyzyjnego określenia swoich oczekiwań względem firmy oraz zmiany lub usunięcia swojego adresu e-mail z książki adresowej aplikacji.

Rozbudowany system statystyk, które pomagają w monitorowaniu i ocenie skuteczności kampanii informacyjnych sprawia, że Media Komunikator dostarcza więcej informacji niż rozbudowane aplikacje do zarządzania dużymi kampaniami e-mailingowymi. W odróżnieniu od tych ostatnich obsługa Media Komunikatora nie wymaga specjalistycznej wiedzy i jest przyjazna w codziennym użytkowaniu.

Media Komunikator był projektowany i współtworzony z agencją BCA S.A., która w ubiegłym tygodniu zakończyła jego testowanie i wykorzystuje go jako część swojego nowego systemu komunikacji z mediami - http://newsroom.bca.com.pl. System ten wyznacza nowe standardy we współczesnym public relations. Jego wysoka sprawność medialna wynika miedzy innymi z integracji sekcji prasowej firmy z biurem prasowym agencji oraz możliwościach bardzo precyzyjnej, indywidualnej komunikacji z dziennikarzami. Dodatkowa integracja z serwisem http://media.netPR.pl, oraz możliwość korzystania z usług pierwszego polskiego „wire service” gwarantuje również szeroką dystrybucje informacji do mediów internetowych i indeksowanie komunikatów prasowych w wyszukiwarkach.

 

***

netPR.pl dostarcza narzędzia internetowe i usługi dla branży public relations. Jest twórcą serwisu http://media.netPR.pl, pierwszego polskiego „wire service”, oferującego dystrybucję komunikatów prasowych. Rozwija technologię biur prasowych, które oferuje w modelu ASP (application service provider). Jest również autorem systemu monitoringu mediów online oraz monitoringu wyszukiwarek, wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn. W marcu 2001 r., jako pierwszy w Polsce, wprowadził do swojej oferty usługę web positioningu.