Wystartował serwis wideo IX Kongresu PR w Rzeszowie

Wystartował serwis wideo IX Kongresu PR w Rzeszowie

Pod adresem online.kongrespr.pl uruchomiono platformę wideo tegorocznego Kongresu Public Relations. Umożliwi ona udział w wybranych wykładach specjalistom PR, którzy nie będą mogli osobiście uczestniczyć w konferencji. Po zakończeniu Kongresu zarchiwizowane seminaria zostaną udostępnione internautom.

W tym roku zdecydowaliśmy, że będziemy transmitować Kongres w Internecie w postaci oddzielnych transmisji poszczególnych wykładów. Takie rozwiązanie skupi uwagę na konkretnej tematyce, lektorach i seminariach oraz ułatwi zdalne uczestnictwo w konferencji - mówi dr Dariusz Tworzydło, pomysłodawca Kongresu. - Liczymy na to, że taka forma spotka się z dużym zainteresowaniem również ze strony studentów - dodaje.

Zgłoszenie zainteresowania zdalnym uczestnictwem w Kongresie PR wymaga jedynie wypełnienia formularza rejestracyjnego z wybraniem wykładów oraz pozostawienie danych kontaktowych. Przed każdym seminarium system wyśle link umożliwiający dostęp do transmisji, a w przypadku pozostawienia w formularzu rejestracyjnym numeru telefonu komórkowego - również wiadomość tekstową SMS z przypomnieniem o rozpoczynającej się transmisji i przywołaniem do komputera.

Wszystkie osoby zainteresowane zdalnym uczestniczeniem w Kongresie dodatkowo zostaną zaproszone za pośrednictwem wiadomości e-mail i SMS na otwarcie Kongresu i wykład inauguracyjny prof. dr hab. Jerzego Chłopeckiego, Prorektora WSiZ w Rzeszowie, zat. "Trzy sceny. Polityka - media - PR."

Zdalne uczestnictwo w Kongresie PR jest całkowicie bezpłatne, a system został tak przygotowany, aby zapewnić równoczesną dostępność transmisji nawet dla 5 tys. osób, zarówno w Polsce, jak i światowym Internecie.

W celu udostępnienia dynamicznego i ciekawego przekazu do realizacji transmisji zostanie wykorzystany naprzemienny obraz z dwóch kamer. Wykonanie zapewni videoPR.pl - marka wyspecjalizowana w internetowym wideo, stworzona w 2009 roku przez netPR.pl - dostawcę technologii transmisji wideo.

Po zakończeniu Kongresu planowane jest udostępnienie w serwisie zarchiwizowanych wykładów.

Transmitowane wykłady:

  • Prof. dr hab. Jerzy Chłopecki, Prorektor WSIiZ w Rzeszowie: Trzy sceny. Polityka - media - PR. - 21.04.2010, godz. 9.00 - 9.30
  • Adam Łaszyn, Prezes Zarządu Alert Media Communications: Od Kongresu do Kongresu. Subiektywny ranking 10 najciekawszych wydarzeń PR i okolic, ostatnich 12 miesięcy (2009/2010). - 21.04.2010, godz. 10.00 - 10.45
  • Katarzyna Przewuska, Managing Director Euro RSCG Sensors: Agencja PR 2.0 - dynamiczny rozwój Internetu a wyzwania stojące przed agencją - jak rozwijać ofertę, jak wzmacniać zespół, jak przekonywać klientów do nowych rozwiązań? - 21.04.2010, godz. 13.15 - 13.45
  • Dominik Kaznowski, Pełnomocnik Zarządu ds. Marketingu i PR Nasza-Klasa: PR to czy nie PR - nowe narzędzia w komunikacji z konsumentem. Jak w 3 miesiące zbudować 100 tys. społeczność miejską praktycznie bez budżetu? - 21.04.2010, godz. 13.45 - 14.15
  • Konrad Ciesiołkiewicz, Dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej TP/Orange, Nowe podejście do strategicznej roli PR w organizacji - czyli opis tego jak zmienia się rola PR w organizacji. - 21.04.2010, godz. 16.10 - 16.40
  • Marek Woźniak, Prezes Zarządu netPR.pl, twórca videoPR.pl: Wideo w public relations? To działa! - 22.04.2010, godz. 10.15 - 10.45
  • Norbert Kilen, Dyrektor strategiczny agencji Think Kong: Śledztwo na Facebooku. 10 sposobów na prawdziwe zaangażowanie odbiorcy. - 23.04.2010, godz. 9.40 - 10.10

videoPR.pl realizuje również produkcję wideoinformacji dla IX Kongresu Public Relations.

 

***

IX Kongres Public Relations jest kontynuacją rozpoczętego w roku 2001 cyklu konferencji, mających na celu propagowanie teorii i praktyki public relations. Pomysłodawcą Kongresu jest dr Dariusz Tworzydło. Atutem konferencji jest fakt połączenia teorii z praktyką. Obecnie jest to największe przedsięwzięcie z branży public relations w Polsce. Partnerami wydarzenia są min. Polskie Stowarzyszenie Public Relations oraz Związek Firm Public Relations. W roku 2004 Kongres został nominowany do nagrody Złote Spinacze Związku Firm PR, w kategorii event.

Więcej informacji na stronie http://www.kongrespr.pl/

***

videoPR.pl - marka należąca do netPR.pl - zajmuje się realizacją wideokonferencji oraz produkcją materiałów filmowych do Internetu, dedykowanych komunikacji korporacyjnej.

Więcej informacji na stronie www.videoPR.pl

***

netPR.pl Sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Grupa BRE, Grupa Generali, Bank Pekao SA, Kredyt Bank, ING Bank, Grupa Euro RSCG, Grupa TP, Grupa Energa, Ericsson, Netia, Gazeta.pl, Wirtualna Polska oraz kilkadziesiąt innych firm i instytucji w Polsce.

Więcej informacji na stronie www.netpr.pl