Internetowe biuro prasowe netPR.pl razem z Wprost i BusinessWeek/ Polska

Marek Woźniak

Marek Woźniak

05 czerwca br. netPR.pl uruchomił nowy serwis - internetowe biuro prasowe. Jego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami, a dziennikarzom dotarcie bezpośrednio do źródła informacji, czyli komunikatów prasowych i witryn firmowych z sekcjami przygotowanymi dla potrzeb mediów.

netPR.pl - internetowe biuro prasowe będzie funkcjonowało podobnie, jak wiele tego typu serwisów w Stanach Zjednoczonych i w Europie. Aby jednak nie wzorować się całkowicie na serwisach zagranicznych, do współpracy zaproszono dziennikarzy i media. Jako pierwsze projektem zainteresowały się „Wprost” i „BusinessWeek/ Polska”. W ramach podpisanej w ubiegłym tygodniu umowy o współpracy redakcje tych pism zobowiązały się do wsparcia projektu swoim know how.

Nawiązane kooperacje przyczynią się do lepszego dopasowania funkcji serwisu do potrzeb mediów i dziennikarzy. netPR.pl liczy na to, że projektem zainteresują się również inne media. Założeniem projektu jest dostarczenie informacji szybko, w oczekiwanej ilości i bez zniekształceń. Forma, w jakiej publikowane będą informacje, ułatwi dziennikarzom ich wykorzystanie. Komunikaty prasowe firm będą dostępne w kilku formatach plików. Teksty będzie można wzbogacić o elementy graficzne, zdjęcia, a w przyszłości także multimedia. Wszystkie udostępnione w serwisie pliki będą oznaczone etykietą z informacją o ich rozmiarze.

***

netPR.pl świadczy usługi z zakresu Internet public relations. W swoich działaniach skupia się na technikach pozycjonowania adresów witryn (web positioning), jak również na współpracy z mediami, głównie mediami online. Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.