Nowa platforma blogów korporacyjnych w ofercie netPR.pl

Nowa platforma blogów korporacyjnych w ofercie netPR.pl

Anna Woźniak

Anna Woźniak

Po ponad trzech latach doświadczeń przy realizacji najpoważniejszych korporacyjnych projektów blogowych w Polsce, netPR.pl wprowadził do oferty zupełnie nowy produkt - platformę blogową, która umożliwia efektywne wykorzystanie bloga lub grupy blogów w komunikacji firmy.

Atutem rozwiązania, oferowanego - podobnie jak w przypadku biur prasowych i serwisów relacji inwestorskich - w modelu tzw. chmury, jest jego dostosowanie do specyfiki wymagań blogowania w polskich firmach. Wydzielenie uprawnień do moderowania komentarzy oraz uprawnień administratora ułatwiają zarządzanie zarówno pojedynczym blogiem, jak i złożonymi projektami blogowymi. Mechanizmy bloga umożliwiają opcjonalne wprowadzanie wpisów w imieniu autorów, a także wspomaganie ich w bieżącej obsłudze, np. w zakresie moderowania komentarzy.

Mechanizm blogowy wyposażono również w unikalną funkcjonalność, która w trakcie redagowania nowego tekstu pozwala określić, na których stronach firmowych w serwisie Facebook czy profilach Twittera pojawi się informacja o nowym wpisie na blogu. Dotyczy to również wpisów zaplanowanych do publikacji z odroczoną datą. Opcjonalnie dostępne są mechanizmy integracji z profilami firmowymi LinkedIn oraz Google+.

- Do tej pory wykorzystywaliśmy oprogramowanie bloga firmowego, które uchodziło za jedno z najlepszych rozwiązań. Oprogramowanie blogowe netPR.pl wyznacza jednak nową klasę - zarówno w zakresie łatwości codziennego użytkowania, wbudowanych zaawansowanych funkcjonalności zwiększających zasięg oddziaływania, jak i gwarancji niezawodności zawartej w kontrakcie SLA – mówi Karol Wieczorek, Kierownik ds. Komunikacji Korporacyjnej Netia SA.

Nowa platforma blogów korporacyjnych umożliwia tworzenie zarówno grupy blogów prowadzonych przez pracowników firmy, które można agregować w jednym zbiorczym blogu firmowym, jak i kilku czy kilkudziesięciu zupełnie niezależnych, niepowiązanych ze sobą blogów, występujących w internecie pod dowolnymi adresami i z dowolną wizualizacją.

- Nowe rozwiązanie jest dedykowane firmom, które poważnie podchodzą do zagadnienia zintegrowanej komunikacji, z wykorzystaniem mediów społecznościowych. To jedno z najlepszych rozwiązań na rynku, zapewniające niezwykle istotne dla klientów korporacyjnych bezpieczeństwo, niezawodność i skalowalność – podsumowuje Mirosław Hankus, odpowiadający w netPR.pl za technologię.

Z nowego rozwiązania netPR.pl korzystają już: Netia SA – http://blog.netia.pl , PKO Bank Polski SA – http://www.bankowymokiem.pl, Xella Polska Sp. z o.o. – http://blog.xella.pl, NuPlays SA – http://blog.nuplays.com.

netPR.pl rozwija swoje kompetencje w zakresie rozwiązań blogowych od ponad trzech lat. Doradzał w realizacji projektu blogowego Telekomunikacji Polskiej, zapewnił rozwiązanie dla bloga Wojciecha Jabczyńskiego - Rzecznika TP, a następnie był odpowiedzialny za stworzenie platformy blogowej Orange - TP.

Więcej informacji znajduje się na stronie netpr.pl.


netPR.pl sp. z o.o. jestfirmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w internecie – hosting wideo oraz systemy wideokonferencyjne. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Grupa BRE, Grupa Generali, Bank Pekao SA, Kredyt Bank, ING Bank, Grupa Euro RSCG, PKO Bank Polski, Grupa Energa, Ericsson, Gazeta.pl, Wirtualna Polska. Łącznie przez rozwiązania netPR.pl komunikuje ponad 400 firm i instytucji. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych - http://media.netpr.pl(wire service) oraz właścicielem marki videoPR.pl.