infoWire.pl – nowa marka dla dystrybucji informacji i materiałów wideo

infoWire.pl – nowa marka dla dystrybucji informacji i materiałów wideo

Anna Woźniak

Anna Woźniak

infoWire.pl ma ułatwić współczesnym mediom pozyskiwanie aktualnych i wartościowych treści. Tworzone przez redakcję serwisu materiały wideo o tematyce ogólnospołecznej udostępniane są w standardzie i jakości telewizyjnej. Zasoby serwisu uzupełniają informacje z kilkuset renomowanych firm. Licencja udzielana mediom na wykorzystanie tych treści jest bezpłatna.

infoWire.pl zastąpił media.netpr.pl, który przez ostatnich 13 lat agregował informacje z biur prasowych firm korzystających z technologii netPR.pl. Nowa tożsamość wynika ze zmiany jakościowej udostępnianych mediom materiałów redakcyjnych i prasowych.

Już od dziewięciu miesięcy działa nasza redakcja, tworząc treści informacyjne wideo o tematyce, jaką mogą być zainteresowane media. Produkujemy je w standardzie i jakości telewizyjnej, dlatego uruchomiliśmy i aktywnie rozwijamy usługę dystrybucji do telewizji regionalnych, lokalnych i kablowych - mówi Anna Woźniak, kierownik projektu infoWire.pl.

Materiały udostępniane są mediom wraz z bezpłatną licencją na ich wykorzystanie. Obejmuje ona prawo do wykonywania opracowań, w zakresie prowadzonej przez te podmioty działalności informacyjnej i publicystycznej.

Redakcyjne materiały, zawierające wideo w najwyższej jakości: setki i wypowiedzi zmontowane z przebitkami oraz artykuł, mogą wykorzystywać zarówno telewizje, jak i media internetowe. Aby ułatwić korzystanie z treści infoWire.pl, udostępniane są one jako strumień danych, co umożliwia integrację z systemami edycyjnymi mediów.

Powstanie infoWire.pl przyczyni się też do oddzielenia usługi dystrybucji informacji od marki netPR.pl, pozycjonującej się jako firma technologiczna wyspecjalizowana w produkcji oprogramowania udostępnianego w chmurze. Domeną netPR.pl pozostają systemy biur prasowych, platformy blogów firmowych, serwisy relacji inwestorskich oraz technologie wideo w Internecie.

Więcej informacji: http://infoWire.pl


netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, blogów korporacyjnych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Bank Pekao, Grupa mBank, Grupa ING, Grupa PZU, Ernst & Young, Grupa Energa, Serinus Energy Inc., Netia, Ericsson, Samsung Electronics Polska, Nestle Polska, Grupa Allegro, Poczta Polska, Carrefour Polska, Rainbow Tours, NuPlays, Havas Worldwide.

infoWire.pl jest pierwszym w Polsce serwisem dystrybucji informacji dla mediów, obejmującym wartościowe treści redakcyjne wideo oraz informacje i materiały prasowe. W ofercie serwisu znajduje się również unikatowa usługa dystrybucji materiałów wideo w jakości telewizyjnej. infoWire.pl jest kontynuatorem serwisu media.netpr.pl, który powstał w 2001 roku.

videoPR.pl jest producentem materiałów wideo wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej firm i instytucji. Specjalizuje się w transmisjach internetowych, produkcjach treści informacyjnych oraz reklam wideo do wykorzystania w Internecie. Przygotowuje między innymi treści wideo dla redakcji infoWire.pl.