Case Study - Nośny temat, wyczucie czasu i współczesne narzędzia, czyli materiał na miarę telewizyjnych „Wiadomości”

Case Study - Nośny temat, wyczucie czasu i współczesne narzędzia, czyli materiał na miarę telewizyjnych „Wiadomości”

zrób to lepiej
Anna Woźniak

Anna Woźniak

Na stronie netPR.pl pojawiło się case study, opisujące historię informacji, która bazowała na badaniach przeprowadzonych przez firmę Provident. Dotyczyły one stresu wiążącego się z rozpoczęciem nowego roku szkolnego. Bieżąca tematyka i jej społeczny charakter, zaprezentowane zarówno w postaci informacji prasowej, jak i materiału wideo redakcji infoWire.pl, przełożyły się na szerokie zainteresowanie mediów. 

Zapraszamy do lektury: http://www.netpr.pl/pl/press/web/case-studies/nosny-temat-wyczucie-czasu-i-wspolczesne-narzedzia-czyli-material-na-miare-telewizyjnych-wiadomosci-