Redakcja wideo infoWire.pl ma już rok!

Redakcja wideo infoWire.pl ma już rok!

Anna Woźniak

Anna Woźniak

Około 400 zmontowanych materiałów wideo i blisko 1000 setek z wypowiedziami ekspertów - wszystko w jakości telewizyjnej i z bezpłatną licencją dla mediów. Coraz dłuższa lista ekspertów i współpracujących mediów. Rozwijający się zespół redakcyjny i powstające profesjonalne studio telewizyjne – tak podsumować można pierwszy rok działalności redakcji wideo infoWire.pl.

Zespół agencji informacyjnej liczy już 8 osób - dziennikarzy i operatorów. Codziennie udostępnia 2-3 gotowe, w pełni zmontowane materiały wideo, wraz z setkami, które mogą być wykorzystane przez media we własnych produkcjach. Ogólnospołeczny charakter realizowanych treści sprawia, że są one wartościowe dla różnych mediów i nie dezaktualizują się tak szybko, jak newsy. Do tematów związanych ze zdrowym stylem życia, dbaniem o dzieci czy środowisko można wrócić zawsze. Ale nie brakuje też informacji bieżących, w tym biznesowych.

Nasze treści wideo udostępniamy w jakości telewizyjnej - zarówno w formie setek, jak i materiału zmontowanego, gotowego do szybkiego użycia. Media mogą pobierać je w kilku formatach i standardach jakościowych. Mogą też osadzać gotowe filmy poprzez wykorzystanie wydajnej infrastruktury infoWire.pl - mówi Justyna Wasinkiewicz, koordynująca prace redakcji. - Setki z dłuższymi wypowiedziami ekspertów dedykujemy telewizjom. Stacje radiowe mają możliwość skorzystania ze ścieżki dźwiękowej - dodaje.

Materiały redakcji infoWire.pl tworzone są ze szczególną myślą o mediach regionalnych i lokalnych, mających utrudniony dostęp do ekspertów z różnych dziedzin. Wplecenie wypowiedzi specjalistów w lokalną oprawę, np. sondę uliczną czy historie mieszkańców powoduje, że materiał z regionu zyskuje na wartości merytorycznej - jest ciekawszy i bardziej wiarygodny.

Konsekwentnie inwestujemy w rozwój serwisu infoWire.pl i jego redakcji, podnosząc wartość udostępnianych treści. To dla nas znakomity poligon dla technologii, wykorzystywanych w biurach prasowych netPR.pl, a także przygotowanie do oferowania rozwiązań telewizyjnych dedykowanych firmom oraz mediom - podsumowuje Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl.

Materiały wideo z serwisu infoWire.pl dystrybuowane są do 180 telewizji konwencjonalnych i internetowych w Polsce. Korzystają z nich już m.in.: TTV, Horyzont TV Słubice, Regionalna Telewizja Opolskie, Telewizja Sudecka, TVM Rzeszów, Telewizja Zabrze, Telewizja Police, Nadarzyn.TV, Zebrra.TV czy StarTV; tv.rp.pl, Salon24 TV, a także wiele serwisów i portali, m.in. Onet.pl, WP.pl, Gazeta.pl, Bankier.pl.

Więcej informacji:

http://infoWire.pl

http://infowire.pl/informacje-redakcyjne

http://infowire.pl/info/redakcja


infoWire.pl jest pierwszym w Polsce serwisem dystrybucji informacji dla mediów, obejmującym treści redakcyjne wideo oraz informacje i materiały prasowe kilkuset firm. W ofercie serwisu znajduje się również unikatowa usługa dystrybucji materiałów wideo w jakości telewizyjnej. infoWire.pl jest kontynuatorem serwisu media.netpr.pl i działa od 2001 roku.

netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, blogów korporacyjnych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Bank Pekao, Grupa mBank, Grupa ING, Grupa PZU, Ernst & Young, Grupa Energa, Serinus Energy Inc., Netia, Ericsson, Samsung Electronics Polska, Nestle Polska, Poczta Polska, Carrefour Polska, NuPlays.com.

videoPR.pl jest producentem materiałów wideo wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej firm i instytucji. Specjalizuje się w transmisjach internetowych, produkcjach treści informacyjnych oraz reklam wideo do wykorzystania w Internecie. Przygotowuje między innymi treści wideo dla redakcji infoWire.pl.