infoWire.pl uruchamia własne studio telewizyjne

infoWire.pl uruchamia własne studio telewizyjne

Studio telewizyjne w infoWire.pl to odpowiedź na zainteresowanie rynku komunikacją wideo, a także rosnące zapotrzebowanie mediów na profesjonalne treści wideo. Inwestycja zwiększa możliwości produkcyjne i pozwala tworzyć innowacyjne formy filmowe. 

Od początku roku infoWire.pl korzysta z własnego, profesjonalnego studia telewizyjnego. Umożliwia ono między innymi realizację zdjęć z wykorzystaniem wirtualnej scenografii. Przestrzeń może być dostosowana do potrzeb Klienta (np. spójna z jego identyfikacją wizualną), albo wybrana z istniejących szablonów. Studio pozwala na realizację materiałów wideo na żywo, a gotowe nagranie dostępne jest natychmiast po zakończeniu zdjęć. Dla współpracujących z serwisem mediów oznacza to szybszy dostęp do aktualnych informacji.

W dużym jak na potrzeby telewizji internetowej studiu, wyposażonym w profesjonalne oświetlenie i sprzęt telewizyjny, możemy w czasie rzeczywistym umieścić prezentera w zaprojektowanym wcześniej wirtualnym otoczeniu – mówi Michał Wiśniowski, odpowiedzialny za produkcję filmową infoWire.pl oraz videoPR.pl. - Oznacza to możliwość realizacji debat, prezentacji biznesowych i konferencji online w standardzie jakościowym niespotykanym dotychczas w tym segmencie rynku. Otwiera też drogę do produkcji zupełnie nowych formatów – podsumowuje.

Studio będzie udostępniane podmiotom zainteresowanym profesjonalną komunikacją wideo w Internecie. Możliwe jest również tworzenie firmowych telewizji internetowych, skierowanych do odbiorców wewnętrznych i zewnętrznych.

Nasi Klienci coraz poważniej myślą o realizacji własnych telewizji firmowych. Chcemy im w tym pomagać, dostarczając nie tylko technologię, ale również zaplecze produkcyjne i wiedzę, którą czerpiemy z doświadczeń videoPR.pl i infoWire.pl  – mówi Marek Woźniak, prezes zarządu netPR.pl. - Jeszcze w tym roku wprowadzimy do oferty rozwiązanie dla firm oraz mediów, zainteresowanych tworzeniem serwisów wideo z wykorzystaniem naszych zasobów i kompetencji technologicznych - dodaje.


infoWire.pl jest pierwszym w Polsce serwisem dystrybucji informacji dla mediów, obejmującym treści redakcyjne wideo oraz informacje i materiały prasowe kilkuset firm. W ofercie serwisu znajduje się również unikatowa usługa dystrybucji materiałów wideo w jakości telewizyjnej. infoWire.pl jest kontynuatorem serwisu media.netpr.pl i działa od 2001 roku.

videoPR.pl jest producentem materiałów wideo wykorzystywanych w komunikacji zewnętrznej firm i instytucji. Specjalizuje się w transmisjach internetowych, produkcjach treści informacyjnych oraz reklam wideo do wykorzystania w Internecie. Przygotowuje między innymi treści wideo dla redakcji infoWire.pl.

netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, blogów korporacyjnych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: Bank Pekao, Grupa mBank, Grupa ING, Grupa PZU, Ernst & Young, Grupa Energa, Serinus Energy Inc., Netia, Ericsson, Samsung Electronics Polska, Nestle Polska, Poczta Polska, Carrefour Polska, NuPlays.com.