Content marketing po polsku i firmowe blogowanie

Content marketing po polsku i firmowe blogowanie

zrób to lepiej
Marek Woźniak

Marek Woźniak

Jeżeli mówi się o content marketingu trudno pominąć blogi firmowe. Dobrą okazją wspomnienia o nich jest nowa pozycja, która pojawiła się wczoraj w księgarniach. Content marketing po polsku, bo o niej mowa zawiera rozdział na temat firmowego blogowania, który dzięku uprzejmości PWN oraz autorów został udostępniony na www.blogifirmowe.com.

s-645-x-2.png

Wszystkich zainteresowanych odsyłam do wpisu: Blogi firmowe w książce od PWN.

Autorem rozdziału dotyczącego blogów firmowych jest Dominik Kaznowski a całą książkę firmuje Barbara Stawarz.

Książkę można kupić w  księgarni internetowej PWN.

Zamknąć ten wpis mogę tylko zaproszeniem do skorzystania z naszych rozwiązań blogowych, które powstawały z myślą o najbardziej znanych projektach polskiej blogosfery firmowej. Funkcjonalności które oferujemy uwzględniają nie tylko specyfikę polskiego blogowania ale również potrzeby bezpieczeństwa najbardziej wymagających firm. Co wiecej bardzo łatwo można się do nas przenieść z WordPressa. :)