Czy wideo jest przyszłością marketingu i komunikacji? Infografika - wideomarketing 2015

Czy wideo jest przyszłością marketingu i komunikacji? Infografika - wideomarketing 2015

zrób to lepiej
Marek Woźniak

Marek Woźniak

wideo marketing 2015
Aż 96% firm w segmencie B2B planuje wykorzystywać wideo w swoich strategiach content marketingowych w przyszłym roku. Tak przewidują ekspreci z Merchant Marketing Group - brytyjskiej agencji wyspecjaliowanej w zintegrowanym marketingu. Zwracają zarazem uwagę, że wideo przenosi informację łatwiej, jest bardziej zrozumiałe i angażuje, zwiększając np. średnio o 2 minuty czas pobytu w serwisie. Co więcej - jest odpowiedzialne za ponad 50% ruchu generowanego przez urządzenia mobilne. 
 
Te oraz wiele innych interesujących liczb, dotyczących wideomarketingu, zostało zebranych w jednej infografice, udostępnionej 31 lipca br. przez socialmediatoday.com. Warto zobaczyć. 
 
W tym miejscu nie możemy nie wspomnieć o tym, co robi videoPR.pl i infoWire.pl, wykorzystując rozwiązania technologiczne netPR.pl. Przykład publikacji wideo z ostatniego tygodnia. 

"Nie samymi pieniędzmi pracownika zadowolisz" - materiał redakcyjny wideo, wyprodukowany na bazie wypowiedzi rzecznika prasowego firmy Rossmann. 

Materiał źródłowy:

 
Wybrane publikacje z wideo: 

 

Ten przykład z naszego podwórka potwierdza tylko zawarte w infografice informacje. Naszym atutem jest nie tylko to, że biura prasowe netPR.pl obsługują treści wideo - i to w jakości TV; mogą być rozbudowane o telewizje firmowe. Co istotne - wspieramy je usługami dystrybucji wideo w jakości TV do mediów (infoWire.pl). Produkujemy nie tylko wywiady eksperckie, ale i filmy produktowe, wiralowe... (videoPR.pl). Wspomagamy kompleksowo klientów końcowych i agencje public relations.