Monitoruj, co mówią o Twojej marce w sieci... pełniej

Monitoruj, co mówią o Twojej marce w sieci... pełniej

co nowego
Jacek Partyka

Jacek Partyka

Przygotowujesz draft. Ustawiasz embargo. Publikujesz. Wysyłasz powiązaną kampanię mailem, budujesz zasięg przez social media i sprawdzasz, jak dużo osób zainteresowała informacja, skąd pochodzi ruch, kto kliknął i kto pobrał infografikę. A od teraz… monitorujesz jeszcze, gdzie informacja została opublikowana.

To wszystko w jednym rozwiązaniu - i to w dodatku zintegrowanym z witryną firmy. Źródłem danych jest Newspoint, który dostarcza informacje na temat wykorzystania naszych treści w mediach internetowych i platformach social media.

monitoring.jpg

To, co rewolucyjne w tej idei, to możliwość połączenia danych analitycznych z kilku miejsc - informacji z logów serwisu internetowego, dedykowanego komunikacji z mediami systemu pocztowego oraz właśnie monitoringu publikacji. Wreszcie PR-owiec w jednym miejscu zyskuje w przystępny sposób całą wiedzę o tym, co się dzieje z jego informacjami i jest w stanie analizować efekty oddzielnie dla każdej informacji prasowej, artykułu czy jakiejkolwiek innej formy komunikacji.

Oddajemy do Waszej dyspozycji pierwszą wersję zupełnie nowego modułu, ale wcale nie mówimy, że to wersja ostateczna. Założeniem jest jego rozwój. Z czasem na pewno pojawi się więcej informacji z logów biura prasowego, czy też narzędzia do raportowania przełożonym czy klientom. Nie chcemy jednak inwestować w to, co nam wydaje się, że jest potrzebne, ale w to, czego rzeczywiście potrzebujecie. Dlatego pytamy i słuchamy.

Wszystkim naszym obecnym Klientom oferujemy razem z firmą Newspoint bezpłatny, miesięczny okres testowy nowej usługi.

Jesteś zainteresowany? Prosimy o kontakt z Piotrem Ślusarczykiem: p.slusarczyk@netpr.pl.