Promowanie firmy w sieci, czyli do czego przydaje się agencja?

Promowanie firmy w sieci, czyli do czego przydaje się agencja?

z sieci
Agnieszka Studzińska

Agnieszka Studzińska

Codziennie wysyłasz maile z „superofertami” do klientów, ale nie widzisz odzewu? Wrzucasz swoje treści na fanpage, ale nikt tego nie lajkuje? W końcu, zdesperowany, zastanawiasz się nad kupnem jakiejś „małej” farmy lajków? Zapomnij! Zamiast tego warto przemyśleć współpracę z agencją.

Zaloguj się do działania

Promowanie firmy w internecie wymaga przemyślanych działań. Tu nie ma miejsca na chaos. Wszystko trzeba umiejętnie zaplanować. Jeśli nie masz czasu i co najważniejsze, nie do końca się na tym znasz, warto, żebyś oddał to w ręce specjalistów. Owszem, jest to kosztowne, ale jeśli wybierzesz właściwie, na pewno zobaczysz efekty.

„Świat cyfrowy jest tak dynamiczny, że zgromadzenie kompetencji potrzebnych, żeby promować się w dobry sposób, zawsze będzie wymagało wsparcia agencji. To one mają wiedzę i know-how oraz gonią za innowacjami” – mówi Krzysztof Małecki z agencji marketingowej FFW Communication.

Klęska urodzaju, czyli jak wybrać właściwie

Agencje marketingowe wyrastają jak grzyby po deszczu i często trudno nam wybrać tę najwłaściwszą. Warto więc oprócz sprawdzenia liczby oraz rodzaju zrealizowanych projektów spotkać się i omówić plan działania. Dobra agencja marketingowa nie potraktuje Cię jak petenta. Taka agencja będzie chciała być Twoim równorzędnym partnerem w działaniu. Wczuje się w Twoje potrzeby i oczekiwania, a także zaproponuje rozwiązania szyte na Twoją miarę, a co najważniejsze – na Twoją kieszeń.

Kto nie ma miedzi, ten… niech dalej walczy

„W momencie kiedy klient dysponuje wystarczającymi środkami i ma dobrą agencję, która jest w stanie efektywnie je wydać, problemu z promowaniem się w sieci nie ma. Pojawia się on wtedy, kiedy budżet jest ograniczony”

Nie oznacza to jednak, że z promowania się w sieci trzeba zupełnie zrezygnować. Jest wiele sposobów na promowanie się bez wydawania na to fortuny. Co wybrać? Moim zdaniem warto zainwestować w wideo, które na stałe zagościło we wszystkich statystykach najbardziej efektywnych narzędzi. Tekstów już się nie czyta. Wideo oglądają wszyscy – na Facebooku, Snapchacie.

Co by tu nakręcić?

Zacznij od prostych nagrań - nie ma co porywać się na realizację skomplikowanych postprodukcji. Korzystaj z wiedzy innych - współpraca z kimś, kto zna się na rzeczy to doskonała okazja do zebrania własnych doświadczeń. Nie każdy dysponuje takimi środkami i rozmachem jak Legendy Polskie Allegro. Za to prawie każda firma ma w swoich szeregach ekspertów, których wiedzą warto się chwalić. Seria materiałów informacyjno-eksperckich to dobry sposób na budowanie reputacji firmy. Nie masz pomysłu o czym miałbyś komunikować? Zawsze możesz... zapytać nas. Redakcja infoWire.pl ma na koncie 1,5 tysiąca takich informacji. Przyjrzymy się profilowi Twojej firmy i przygotujemy propozycje odpowiednich tematów.


netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, która oferuje oprogramowanie internetowe wspomagające komunikację jako usługę (model SaaS - Software as a Service). Specjalizuje się w rozwijaniu systemów prasowych, blogów korporacyjnych, serwisów relacji inwestorskich i technologii wideo w Internecie. Z rozwiązań netPR.pl korzystają m.in.: mBank, ING Bank Śląski, BGŻ BNP Paribas, Samsung, Mitsubishi, Knorr, Akzo Nobel Enea, Energa.