2016 rok - jaki był, każdy widzi

2016 rok - jaki był, każdy widzi

co nowego
Jacek Choroszewicz

Jacek Choroszewicz

Jeśli bywacie czasami w internecie to prawdopodobnie w ciągu ostatnich kilku dni nasłuchaliście się o tym, jaki to rok 2016 jest zły. My dziś chcielibyśmy temu zaprzeczyć. Dlatego robimy podsumowanie najważniejszych rzeczy, które udało nam się zrealizować.

Monitoring mediów w netPR.pl

Połączyliśmy siły z Newspointem – dzięki czemu oddaliśmy do rąk naszych Klientów aplikację, która pozwala w realny sposób mierzyć efektywność medialną swoich działań. Prosty dostęp do usługi i integracja danych z monitoringu z naszymi biurami prasowymi pozwala monitorować skuteczność rozsyłanych kampanii czy publikowanych informacji prasowych.

Cały czas chcemy rozwijać tę usługę dla Was - dlatego przypominamy, że dla wszystkich naszych Klientów oferujemy 30-dniowy bezpłatny okres próbny, po którym chętnie przyjmiemy wszystkie słowa krytyki i oczekiwań względem usługi, żebyśmy wiedzieli lepiej co jest Wam potrzebne J

Integracje z mediami społecznościowymi

Znaczenie mediów społecznościowych stale rośnie. My również o nich nie zapominamy. W tym roku poprawiliśmy działanie istniejących wtyczek Facebook i Twitter oraz dodaliśmy dwie zupełnie nowe integracje: Instagram i LinkedIn. Dzięki temu, na bazie naszych rozwiązań technologicznych, jesteśmy w stanie tworzyć kompletne „centra” komunikacyjne firmy, które zawieraja informację z wielu różnych źródeł – w tym social mediów.

Nowa technologia do budowania serwisów internetowych

Jeśli miałbym określić jedną, największą jakościową zmianę w naszym systemie w ciągu ubiegłego roku to bez wahania powiedziałbym, że to nowa technologia Site Builder. To rozwiązanie, które pomaga nam na każdym etapie tworzenia rozwiązań dla naszych Klientów. Ułatwia budowanie witryny; daje większe możliwości samodzielnego zarządzania stroną; pozwala na większą customizację serwisu; a poprzez swoją architekturę pozwala na łatwe skalowanie usługi i – co ważne – znacznie zwiększa stabilność i bezpieczeństwo wszystkich serwisów. I zupełnie przy okazji – pozwala nam osiągać takie efekty, jak ładowanie stron w mniej niż 1 sekundę... Czego chcieć więcej?

To dzięki tej technologii jesteśmy w stanie sprawnie uruchomić indywidualne i rozbudowane biura prasowe bogate w multimedia (takie jak np. Mitsubishi Polska) i mimo to zapewnić im szybkość działania, która jest prawie niespotykana na polskim rynku J

Czystki w kodzie

O tym pisaliśmy niedawno, pozwolę więc sobie zacytować samego siebie z podsumowania, co dzięki całej operacji uzyskaliśmy:

  1. Znacznie większe możliwośći konfiguracji już istniejących elementów systemu.
  2. Większa łatwość wdrażania nowych funkcjonalności

Jeśli chodzi o punkt drugi to już niedługo powinniście zauważyć pierwsze efekty – właśnie pracujemy nad kilkoma mniejszymi usprawnieniami, które będziemy wdrażali z początkiem nowego roku J

Formularze

Jeden z produktów, który został wprowadzony do systemu, a o którym – z różnych powodów – zapomnieliśmy się pochwalić J

To część naszej aplikacji służąca do tworzenia i zamieszczania na stronach internetowych formularzy (służących np. do zgłoszeń konkursowych, odpowiedzi na ogłoszenia o pracę, nietypowych rejestracji itp.) oraz do gromadzenia, przeglądania i eksportowania zebranych za ich pomocą informacji. Formularze nie są jeszcze w pełni zintegrowane z naszymi pozostałymi produktami, ale z powodzeniem służą już naszym Klientom od kilku miesięcy. Jestem pewien też, że będą wykorzystywane dużo częściej, kiedy już wprowadzimy w życie nasze plany dotyczące marketing automation i gruntownej przebudowy modułu bazy kontaktów.

Automatyczny import danych

To kolejna technologia bez której nie byłoby dziś biura prasowego Mitsubishi. Duże ułatwienie, które z pomocą plików XML pozwala na przeniesienie bardzo dużych zasobów (plików, publikacji i innych) z zewnętrznego źródła do naszego systemu. Dość powiedzieć, że w przypadku Mitsubishi za jego pomocą przenieśliśmy ponad 8000 plików – materiałów wideo, zdjęć, plików tekstowych, które teraz macie okazję oglądać w serwisie press.mitsubishi.pl.

A jak 2016 rok spędziliście Wy - nasi użytkownicy?

Zobaczcie sami - poniższa infografika przedstawia skalę Waszej aktywności w naszym systemie :)

Podsumowanie 2016.png

W ten sposób kończymy rok 2016. A w przyszłym roku... jako postanowienie noworoczne stawiamy sobie za cel pisanie o zmianach na bieżąco ;)