netPR.pl rezygnuje z cyfrowych załączników - od dziś wyślesz je tylko kurierem

netPR.pl rezygnuje z cyfrowych załączników - od dziś wyślesz je tylko kurierem

co nowego
Jacek Partyka

Jacek Partyka

UWAGA: Poniższy wpis to dowcip z okazji prima aprilis 2017. Jako taki nie powinien być traktowany na poważnie, a na blogu pozostaje w celach... pamiątkowych ;)

W netPR.pl stale monitorujemy nowe trendy w technologii, public relations, ale także całym marketingu. Od dawna byliśmy fanami podejścia H2H, czyli human to human. Od teraz wpisujemy się w nie umożliwiając wysyłkę załączników do informacji prasowych jedynie w namacalnej formie za pośrednictwem przesyłki kurierskiej.

Od dawna śledzimy najpopularniejsze trendy w komunikacji - mówi Piotr Ślusarczyk, inicjator całej akcji - Nasze wnioski są jednoznaczne. W czasach postępującej digitalizacji coraz większe znaczenie ma wszystko to, co rzeczywiste i fizyczne. To jest właśnie przyszłość prawdziwej komunikacji. Niezależnie od tego czy to B2B, B2C, public relations czy media relations.

Nie ukrywamy, że największym wyzwaniem była logistyka. Dlatego opracowaliśmy już moduł zamawiania kuriera z poziomu naszej aplikacji. Wystarczy, że przy publikacji klikniemy odpowiedni przycisk, a w ciągu 24 godzin pojawi się firma kurierska.

zamow_kuriera_data.png

W fazie testów nowej funkcjonalności pojawił się jednak inny problem - jak uzyskać pewność, że wszyscy dziennikarze będą mieli dostęp do załączników w momencie publikacji?

To pytanie, na które długo szukaliśmy odpowiedzi - mówi Jacek Partyka, odpowiedzialny za wdrożenie projektu - Próbowaliśmy różnych rozwiązań. Optymalnym wyjściem z tej sytuacji okazało się ustawienie 7-dniowego, minimalnego embarga czasowego przy publikacji komunikatów prasowych. To dostatecznie dużo czasu, aby wszystkie załączniki dotarły do zainteresowanych.

Takie rozwiązanie okazało się mieć znacznie więcej zalet, niż początkowo nam się wydawało. Zaprzyjaźnieni dziennikarze, którzy brali udział w pilotażu nowej usługi mówią nawet, że otrzymanie załączników na długo przed samą informacją buduje napięcie i jest dużo bardziej angażujące niż klasyczna wysyłka. PR-owcy z zaprzyjaźnionych agencji również są zadowoleni - dzięki naszej innowacji mają możliwość telefonicznego follow-upu jeszcze przed publikacją komunikatu!

Dołącz do nas. Wyhamuj trochę i daj doświadczyć odbiorcom swojej marki bardziej - daj jej dotknąć.