Agora S.A. partnerem projektu media.netPR.pl

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Projekt „internetowe biuro prasowe” rozwijany przez netPR.pl zyskał nowego partnera medialnego. W ostatnich dniach stycznia br. zawarto umowę współpracy z wydawnictwem Agora S.A.

Partnerzy podejmą wspólne działania na rzecz popularyzacji idei wykorzystywania Internetu jako efektywnego narzędzia w komunikacji z mediami. Agora będzie korzystała z udostępnionej przez netPR.pl aplikacji on-line służącej do prezentacji i dystrybucji własnych komunikatów prasowych.

„Jestem przekonany, że wsparcie ze strony tak silnego partnera, jakim jest Agora S.A., pomoże nam uświadomić polskim przedsiębiorstwom, jak ważny we współczesnym świecie jest bezpośredni kontakt z mediami i jak wiele może on przynieść korzyści. Wsparcie ze strony dziennikarzy ma szanse tak ukierunkować osoby za ten kontakt odpowiedzialne, by informacje były przygotowane w sposób, jakiego oczekują dziennikarze. Wierzę, że współpraca ta zdecydowanie wpłynie nie tylko na rozwój serwisu media.netPR.pl, ale przede wszystkim na poprawienie komunikacji pomiędzy przedsiębiorstwami i dziennikarzami” – uważa Marek Woźniak, twórca netPR.pl.

Internetowe biuro prasowemedia.netPR.pl jest serwisem internetowym, którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami. Jest wzorowane na amerykańskich „wire services”, które są na świecie powszechnie wykorzystywane przez profesjonalistów zajmujących się public relations i dziennikarzy. Budowany z udziałem wielu mediów serwis jest skuteczną platformą wymiany informacji. Partnerami projektu media.netPR.pl są już między innymi: BusinessWeek, Wprost, Puls Biznesu, Teleinfo, Marketing Serwis, Motor, eMarketing.pl, MotoKlub.com.pl, Uroda, Pani, sekretykobiet.pl.
***
Agora SA jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989 r., a od 1999 r. jest notowana giełdach w Warszawie i Londynie. Działalność Agory nie ogranicza się do wydawania Gazety Wyborczej - największego dziennika w Polsce. Spółka jest właścicielem portalu www.gazeta.pl, jest znaczącym inwestorem na rynku radiostacji lokalnych, posiada 50% udziałów w Centrum Handlu Internetowego sp. z o.o. oraz 100% udziałów w City Magazine Sp. z o.o. Agora SA zatrudnia ok. 3,2 tys. osób.
***
netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego „wire service” którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacji z mediami - media.netPR.pl, Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.