2018 rok a wideo

2018 rok a wideo

zrób to lepiej
Piotr Ślusarczyk

Piotr Ślusarczyk

Na co stawiać w 2018 roku? Bez wahania można powiedzieć, że na telewizję firmową, transmisje na żywo i video content marketing. Skąd takie wnioski? Z analizy zeszłego roku w komunikacji wideo.

Wideo zyskuje na popularności. I mowa nie tylko o rozrywkowym kontencie na YouTube, ale także wideo eksperckim, na potrzeby komunikacyjne firm. Telewizja firmowa jest droga, transmisja na żywo nieopłacalna, a video content marketing zbyt trudny - to mity, które miejmy nadzieję wkrótce całkowicie odejdą w niepamięć.

Marketing treści w formie wideo jest formaą, która potrafi najbardziej zaangażować odbiorcę. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby dodatkowo wyjść przed szereg i pomyśleć o interaktywnym video content marketingu, w przypadku którego odbiorcy mogliby decydować o rozwoju sytuacji - obsadzie materiałów czy zakończeniach.

O tym co było popularne 2017 roku i tym na co stawiać w 2018, szerzej opowiada Justyna Wasinkiewicz - kierownik działu wideo infoWire.pl i videoPR.pl: