netPR.pl partnerem Polskiej Agencji Prasowej

Marek Woźniak

Marek Woźniak

Polska Agencja Prasowa oraz netPR.pl - wiodący polski dostawca rozwiązań internetowych dla public relations, podpisały umowę o partnerstwie w zakresie rozwoju i promocji nowoczesnych narzędzi komunikacji i media relations.

Rezultatem kilku pierwszych tygodni współpracy będzie integracja systemu dystrybucji informacji zleconych PAP z aplikacjami biur prasowych rozwijanych i oferowanych przez netPR.pl. W ten sposób kilkadziesiąt korporacji, firm i instytucji korzystających z technologii netPR.pl uzyska możliwość dostępu do usługi PAP z poziomu systemów zarządzania swoim biurem prasowym.

Mimo że podobne modele współpracy z agencjami informacyjnymi nie są nowością w Europie, po raz pierwszy tego typu usługi będą dostępne już z poziomu zarządzania witryną prasową. Dzięki temu informacja dotrze do agencji prawie równocześnie z chwilą jej umieszczenia w witrynie prasowej firmy. Takie rozwiązanie oszczędzi czas, zapewniając równocześnie optymalne dotarcie do mediów.

"Nasz wspólny projekt to efekt ewolucji mediów, wymagających od firm i instytucji zastosowania nowoczesnych narzędzi komunikacji. Nie chodzi wyłącznie o ułatwienie pracy specjalistom PR i umożliwienie im skupienia całej uwagi na jakości przekazu, ale również o zapewnienie skutecznych kanałów dotarcia z informacją do mediów i odbiorców końcowych." - mówi Anna Pawłowska-Pojawa, kierownik Serwisu Informacji Zleconych PAP.

Umowa partnerska dotyczy również wspólnych działań edukacyjnych i promocji w zakresie rozwoju współczesnych narzędzi komunikacji i media relations w internecie. Działania te będą skierowane zarówno do specjalistów PR w agencjach PR i korporacjach, jak i do edukatorów w polskich uczelniach i firmach szkoleniowych.

"W sytuacji nadmiaru informacji krążącej w sieci i szumu informacyjnego, biznes wymaga sprawnego kanału dotarcia do dziennikarzy. Chodzi o pewność, że informacja dotarła natychmiast, że nie została odbita lub ogołocona z załączników przez system antywirusowy. Dlatego będziemy dostarczać informacje wprost do systemu edycyjnego PAP. Nie jest to jednak równoznaczne z gwarancja podjęcia tematu przez dziennikarzy Agencji i publikacji informacji redakcyjnej PAP, to zależy wyłącznie od atrakcyjności informacji przygotowanej przez PR-owca." - mówi Marek Woźniak, dyrektor zarządzający netPR.pl.

***

netPR.pl dostarcza profesjonalne narzędzia i usługi wspomagające komunikację. Specjalizuje się rozwijaniu systemów prasowych, z których korzystają m.in. Grupa PZU, Grupa BRE, Pekao SA PTK Centertel oraz kilkadziesiąt innych firm i instytucji w Polsce. netPR.pl jest operatorem pierwszego w Polsce serwisu dystrybucji komunikatów prasowych do polskich i światowych mediów - http://media.netPR.pl (wire service) oraz technologii monitoringu mediów online.

Serwis Informacji Zleconych PAP to serwis typu original text. Rozpowszechniane za jego pośrednictwem informacje pochodzą bezpośrednio z rynku - od przedsiębiorstw działających w Polsce i za granicą. Dzięki SIZ docierają nie tylko do redakcji i dziennikarzy, ale także bezpośrednio do opinii publicznej - użytkowników Internetu. Więcej informacji na stronie http://www.siz.pap.pl.