netPR.pl członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

netPR.pl członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations

co nowego
Miłosz Ciekalski

Miłosz Ciekalski

netPR.pl jako jedna z pierwszych firm w historii stała się członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Współpraca pomiędzy dwoma organizacjami trwała już od długiego czasu, jednak wstąpienie do stowarzyszenia jeszcze bardziej podkreśla i zacieśnia jej znaczenie dla obu podmiotów.

Współpraca pomiędzy netPR.pl, a Polskim Stowarzyszeniem Public Relations rozpoczęła się wiele lat temu i trwa do dziś - wielokrotnie świadczyliśmy usługi na rzecz organizacji oraz pomagaliśmy sobie nawzajem. Rozumiemy, że PSPR spełnia bardzo ważną funkcję w środowisku - to organizacja, która monitoruje zmiany zachodzące na rynku, stoi na straży jakości w branży, podnosi znaczenie public relations, czy dba o popularyzowanie istoty i działań tego sektora. Z tego powodu zawsze chętnie angażowaliśmy się w działanie stowarzyszenia.

- W netPR.pl od zawsze jesteśmy silnie zaangażowani we wspieranie branży public relations i cieszymy się, że od teraz będziemy mogli robić to formalnie, jako firma będąca członkiem wspierającym Polskiego Stowarzyszenia Public Relations. Jeszcze w tym miesiącu zapewnimy wsparcie techniczne dla dwóch webinariów organizowanych przez PSPR. Jesteśmy także w trakcie rozbudowy serwisu internetowego, który wkrótce będzie znacznie lepiej promował największą wartość stowarzyszenia, czyli ludzi. Wiemy, że współpracując możemy skutecznie edukować i rozwijać branżę public relations - mówi Piotr Dominiczak odpowiedzialny za współpracę ze stowarzyszeniem w netPR.pl. 

Działając razem możemy osiągnąć więcej niż w pojedynkę - dzięki wymianie doświadczeń i obserwacji mogliśmy trafniej przewidywać zmiany na rynku oraz tworzyć lepsze narzędzia pracy dla branży public relations. 

- Od blisko 20 lat inwestujemy w rozwój technologii dla branży public relations przekuwając pomysły PR-owców na konkretne narzędzia wykorzystywane zarówno przez duże korporacje, agencje PR, jak i freelancerów. Zapewnienie ciągłego rozwoju wymaga nie tylko dużych nakładów inwestycyjnych i stabilności biznesowej, ale też wymiany opinii i wychodzenia naprzeciw zmianom na rynku oraz w świecie technologii - właśnie dlatego Polskie Stowarzyszenie Public Relations jest dla nas ważnym partnerem. Chcemy być dużym wsparciem, jak i też inicjatorem ciekawych projektów realizowanych przez organizację - dodaje Piotr Ślusarczyk, pełnomocnik zarządu odpowiedzialny za planowanie i koordynowanie prac rozwojowych w netPR.pl.

Bardzo cieszymy się z możliwości zacieśnienia współpracy i wstąpienia do organizacji. Jesteśmy pewni, że to prolog do przeprowadzenia kolejnych ciekawych i przede wszystkim wartościowych projektów, razem z Polskim Stowarzyszeniem Public Relations.


netPR.pl sp. z o.o. jest firmą technologiczną, dostawcą oprogramowania w chmurze wspomagającego komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie. Firma uzyskała certyfikat ISO/IEC 27001:2013 oraz certyfikaty ISO/IEC 27017:2015 i ISO/IEC 27018:2019, dotyczące bezpieczeństwa przetwarzania danych (w tym danych osobowych) w chmurze.

netPR.pl sp. z o.o. jest właścicielem multimedialnej agencji informacyjnej infoWire.pl.

Zobacz na nasze certyfikaty