Historia pewnej informacji

Historia pewnej informacji

z sieci co nowego
Anna Woźniak

Anna Woźniak

Czujesz się bombardowany informacjami? Nie jesteś sam. To dziennikarze stoją na froncie walki o uwagę i doświadczają tego zjawiska na większą skalę. W gąszczu maili łatwo im przeoczyć nawet dobrze przygotowaną i wartościową informację. Szczególnie, gdy zabiegający o ich zainteresowanie PR-owcy czy content marketingowcy stawiają dopiero swoje pierwsze kroki w komunikacji z mediami, albo nie są w stanie w pełni monitorować zmian, jakie zachodzą w środkach masowego przekazu. A przecież może być inaczej. Na przykład tak, jak w historii pewnej informacji...

W styczniu portal turystyczny Noclegguru.pl opublikował komunikat prasowy o Polakach, którzy coraz chętniej wypoczywają na Węgrzech. Informacja została przez serwis infoWire.pl rozdystrybuowana do mediów. Przygotowana zgodnie z zasadami sztuki, naprawdę interesująca, z konkretnymi danymi – miała wszystko to, co kluczowe w komunikacji z mediami. Do tego siła dystrybucji infoWire.pl.

Efekt? Zobaczcie sami, gdzie ją opublikowano:

polacy_wegrzy.png

Warto dodać, że infoWire.pl wspiera pracę specjalistów ds. PR – w żadnym wypadku jej nie zastępuje! Nasz system potrafi zwiększyć efektywność i zasięg komunikacji średnio o 30% w przypadku profesjonalnych i regularnych działań na polu public relations. W komunikacji okazjonalnej, gdy informacje są naprawdę ciekawe, wsparcie infoWire.pl może zapewnić 50-70% efektu pracy profesjonalnego PR-owca.

*Wyliczenia na podstawie informacji od naszych Klientów.