netPR logo netPR logo
  • publikacje
  • social media
  • mediateka
  • kontakt dla mediów
  • logowanie

publikacje

informacje prasowe

  • wszystkie
  • artykuły
  • informacje prasowe
  • Prawo cywilne

netPR.pl z międzynarodowymi certyfikatami bezpieczeństwa

Firma technologiczna netPR.pl specjalizująca się w oprogramowaniu wspomagającym komunikację firm, marketing, public relations oraz relacje inwestorskie jako jeden z pierwszych dostawców rozwiązań chmurowych w Polsce uzyskała certyfikaty ISO/IEC 27017:2015, dotyczący bezpieczeństwa w chmurze, oraz ISO/IEC 27018:2019, który dotyczy ochrony w chmurze danych osobowych.  Certyfikaty...

14 stycznia 2020
informacja prasowa

Komunikację wideo firmy od dzisiaj kupisz… w sklepie

Sklep internetowy z usługami wideo, w którym koszt profesjonalnego nagrania w studiu TV to tylko 290 zł netto, to nowy projekt multimedialnej agencji informacyjnej infoWire.pl. Jego głównym celem jest edukacja rynku, ale też realne wsparcie firm w zakresie komunikacji wideo. ...

11 września 2018
informacja prasowa

Świeże spojrzenie netPR.pl

netPR.pl od ponad 16 lat dostarcza agencjom PR i innym firmom oprogramowanie do komunikacji z mediami, inwestorami i klientami. Specjalizacja sprawiła, że firma technologiczna, rozwijająca od 2001 roku model sprzedaży oprogramowania jako usługi, zbudowała marki wspomagające: multimedialną agencję informacyjną infoWire.pl oraz producenta treści wideo videoPR.pl. Dziś wszystkie marki odświeżają logotypy. ...

28 listopada 2017
informacja prasowa

Oprogramowanie netPR.pl pomoże firmom z RODO

Rozporządzenie o Ochronie Danych Osobowych (tzw. RODO) nakłada na firmy szereg nowych obowiązków, których wypełnienie wymaga zdefiniowania nowych procesów i procedur oraz wykorzystania technologii informatycznych. netPR.pl, wychodząc naprzeciw tym zmianom, przystosowuje swoje narzędzia i funkcjonalności, aby wspierać biznes w komunikacji z mediami, inwestorami i klientami w nowych realiach. ...

26 października 2017
informacja prasowa

7 najważniejszych zasad budowania współczesnych newsroomów

Media się zmieniają. Tradycyjne strategie dotarcia do nich przestają funkcjonować, a wyzwaniem dla komunikacji jest dotarcie z indywidualnym przekazem do pojedynczych osób. Pomagają w tym media społecznościowe i coraz bardziej popularny content marketing. ...

10 stycznia 2017
informacja prasowa

Wideo, które obejrzy więcej osób

To samo wideo tak samo wartościowe z dźwiękiem i bez niego? Nową formę materiałów zmontowanych infoWire.pl doceni każdy odbiorca, bez względu na to, czy ogląda je z włączonym dźwiękiem, czy bez niego, np. w miejscach publicznych.

15 września 2016
informacja prasowa

Media lokalne vs wielkie tytuły - jak Dawid z Goliatem?

Komunikat zamieszczony przez chwilę na stronie głównej wielkiego medium, czy ta sama informacja widniejąca przez cały dzień w wielu lokalnych? Pierwsze opcja będzie wyglądać znacznie atrakcyjniej w oczach przełożonego czy Klienta, ale może większe przełożenie na biznes będzie mieć dziś to drugie. ...

04 sierpnia 2016
informacja prasowa

Nowoczesny newsroom - więcej niż komunikacja z mediami

Centrum formalnej komunikacji firmy z mediami - to najkrótsza definicja tradycyjnego biura prasowego. Dziś jednak takie zawężenie nie ma już racji bytu. Komunikujemy szerzej, pełniej, wykorzystując wiele kanałów, a wyzwaniem staje się zachowanie spójności przekazu oraz wykorzystanie potencjału tworzonych treści, które coraz cześciej są klipami wideo. ...

28 czerwca 2016
informacja prasowa

Newsroomy marek motoryzacyjnych w Polsce dalekie od współczesności

91% serwisów informacyjnych marek motoryzacyjnych i biur prasowych nie zapewnia wygodnego dostępu do zdjęć, 86% nie integruje w sobie komunikacji z social media, a 64% nie oferuje przyjaznego dostępu z urządzeń mobilnych. ...

01 czerwca 2016
informacja prasowa
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • z 9
netPR.pl
blog netPR.pl
videoPR.pl
infoWire.pl
  • netPR.pl sp. z o.o.
  • ul. Bielska 33/2, 02-394 Warszawa
  • NIP 7010100787
  • REGON 141216920
  • KRS 0000295403
  • +48 22 201 32 10
  • info@netpr.pl
  • FAQ – najczęściej zadawane pytania
  • agencja informacyjna infoWire.pl
  • dystrybucja infoWire.pl
© copyright netPR.pl